wtorek, 23 października 2012

Post na dziś? O TYM SIĘ MÓWI, CZYLI PAZNOKCIOWE HITY!


Brzydko i zimno za oknami a choroba, która mnie dopadła pozwoliła przynajmniej zająć się do porządku blogiem, więc nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło.:)


Jest szaro bura jesień z prześwitami tej "Złotej Polskiej" w sklepach pojawiły się już dawno kolekcje jesienno zimowe, więc postanowiłyśmy pokazać kilka trendów, o których się mówi i pisze...

Pierwszym z nich są klasyczne, jednokolorowe i zawsze modne paznokcie. Z czym zazwyczaj kojarzy nam się jesień poza deszczem i szukaniem po sklepach zimowych ciuszków i ciepłych sweterków? No mnie np. z kolorami zieleni, czerwieni i brązu... Co wy powiecie na takie zestawienie?:)


Wszystkie lakiery marki INGLOT lewy i prawy 20zł środkowy 30zł.


Następnym hitem, choć może trochę przestarzałym, (bo w zeszłym roku był na to szał) ale przeze mnie uwielbianym. Wydaje mi się, że nawet bardziej je lubię od klasycznych kolorów paznokci są...
Pękające lakiery do paznokci, a oto nasze propozycje... 


 lewy i środkowy INGLOT biały pękający 18zł i zwykły kolorowy 20zł a z prawej strony trochę tańsza wersja (ja kupiłam sobie takie zestaw gdy chciałam się przekonać czy mi takie pasują) miętowy z Lovely około zł i pękający zielony też z Lovely za około 9zł (kupione w drogerii Rossmann).


No i wreszcie ostatnia propozycja i zaraz nowość  to paznokcie cieniowane, z są różne sposoby ich robienia, i niestety roboty jest z tym trochę jeżeli chcemy, żeby ładnie wyglądały ale, jeżeli się je robi sobie nawzajem to szybciej czas leci:)


od lewej: Flormar około 8zł i INGLOT 20zł następnie Wibo około 6zł i INGLOT 20zł i INGLOT 20ZŁ ciemny i 30zł jasny.

autorki paznokci: Iza i Paulina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarze:)