niedziela, 1 września 2013

LOVE YOURSELF AND LOVE YOUR BODY. - Sport to zdrowie.

Jak wiadomo każdy ruch jest zdrowy, ja ostatnio przekonałam się do chodzenia po górach. Każdy kto mnie zna wie, że kiedyś tego nienawidziłam, prócz jazdy zimą na desce, góry omijałam z daleka (mimo, że mam je bardzo blisko),
lecz to się zmieniło. Do wędrówek zachęciła mnie ciocia i tak najpierw wyruszyliśmy na Baranią Górę następnie za kilka dni na Babią Górę, a wczoraj podczas pobytu mojego taty na Śląsku wybraliśmy się rodzinnie na Klimczok i Szyndzielnię. Każdego bardzo do tego zachęcam, wchodzenie nie należy do przyjemnych ale widoki rekompensują wszystko, w dodatku bardzo wyrabia się przy tym nasza pupa :))

A oto fotorelacja z naszych wypadów:

Zacznę od Babiej Góry:










 Było bardzo trudno.

.





A oto szczyt, naprawdę coś pięknego! :









Barania Góra:






 
 Moje szczęście i podekscytowanie, trzeba było uwiecznić! hihi

 Pola jagodowe, mniam!


 A to już Klimczok:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarze:)