piątek, 13 września 2013

PASSION FOR FASHION. - Szybki post w chłodny dzień.

Jako, że pogoda nas ostatnio nie rozpieszcza, a samochód spędza czas na odnowie biologicznej w warsztacie (już zapomniałam jak to jest poruszać się gdzieś dalej napędem pieszym), a ja chcąc nie chcąc muszę wychodzić z domu, musiałam wygrzebać z szafy coś znacznie cieplejszego niż krótkie spodenki i top (ale i bardzo wygodnego). Od razu przypomniało mi to, dlaczego nie lubię zbliżającej się jesieni. Ubieranie na siebie tysiąca warstw zdecydowanie nie jest dla mnie, a to, że z natury jestem strasznym zmarzluchem skłania mnie do ucieczki do ciepłych krajów, niestety cyfry na moim koncie jasno wskazują na to, że będę się jednak musiała pogodzić z panującą na dworze zdecydowanie za niską temperaturą.


kurtka - jacket - Zara
koszula - shirt - Pull & Bear
jeans - Pull & Bear
conversy - Converse - Sizeer
torba - bag - Zara





A wam jak udaje się przeżyć pogodę panującą na dworze?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarze:)